استفاده از کف شوی اتوماتیک

دستگاه کف شویی اتوماتیک صنعتی به صورتی هستند که کار تمیز کاری را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند. استفاده از کف شوی اتوماتیک باعث می‌شوند تا فضای مد نظر شما تمیز و کارآمد بشود.
زمانی که از این دستگاه استفاده می‌کنید، می‌توانید نسبت به فضا‌های متفاوت به صورت سریع‌تر و بهتر فضا را تمیز کنید، ویژگی‌های بسیار عالی را به دست بیاورید. 

دستگاه‌های کف شویی اتوماتیک کاربری ساده‌تری نسبت به اسکرابر‌های کفشویی خودروی و دستی دارند که شرکت‌های معتبر کفسابی اصفهان از آن‌ها استفاده می‌کنند.
حتی ویژگی‌های بسیار عالی نیز درون دستگاه‌‌های کفشویی وجود دارد. همین موضوع باعث شده است که افراد بیشتر به سراغ استفاده از آن‌ها بروند. دستگاه‌های جدیدی که برای اسکرابر‌های رباتیک وجود دارد، به سطح جدیدی از این موضوع رسیده است.

استفاده از کف شوی اتوماتیک

دستگاه‌های بروز برای تمیزکاری ویژگی‌هایی بالایی را به وجود می‌آورد. اما باید بدانید که هیچ کاری نیست که برای تمیزکاری مشکل به نظر برسد. یکی از بزرگترین فضایی که شما دارید؛ این است که باید بتوانید برنامه ریزی را برای تمیز کردن کف داشته باشید. مطمئن شوید که این فضا به‌درستی تمیز می‌شوند، برای شستشو آماده هستند. نکته‌ای وجود دارد که برای آماده‌سازی کف، برای شستشو باید آن‌ها را در نظر بگیرید. این مراحل عبارتند از: 

  1. استفاده از علائم هشدار 
  2. موانع را حذف کنید 
  3. فرش موکت‌ها را جمع کنید 
  4. کف را جارو کنید 
  5. مواد چسبنده را پاک کنید 
  6. باتری‌های دستگاه را کاملاً شارژ کنید 

در ادامه هر یک از مراحل فوق را بررسی خواهیم کرد.

کفشویی اتوماتیک

1. علائم هشدار دهنده را نصب کنید

یکی از مهمترین مواردی که شما باید انجام دهید؛ این است که علائم هشدار را نصب کنید. همیشه ایمنی حرف اول را می‌زند. فراموش نکنید که اگر قصد دارید، تمیز کاری را انجام دهید، حتماً تابلوهای هشدار احتیاط سطح مرطوب را نصب کنید. مطمئن شوید کارمندان، مشتریان، بازدید کنندگان این فضا دچار مشکل نمی‌شوند.

مطمئن شوید که افراد متوجه هستند که تمیز کردن در حال انجام شدن است. تابلوهایی که در مکان‌های قابل مشاهده قرار می‌گیرند، مانند درهای ورودی و فضای هستند، قصد دارید تمیزکاری را برای آن فضا در نظر بگیرید.

لیز خوردن و افتادن یکی از دلایل آسیبی است که در محل تمیز کاری به وجود می‌اید. بنابراین باید از این موضوع اطمینان به دست بیاورید، که مردم مطمئن متوجه هستند، این فضا مرطوب است. در این زمینه حتما باید احتیاط لازم را در نظر بگیرید.

2. موانع را از بین ببرید

برای اینکه بتوانید کیفیت و اثربخشی نظافت را تا حد بالایی افزایش بدهید، باید تمامی محیط مدنظر خودتان را به صورتی تمیز کنید، هیچ گونه وسایل اضافی درون آن‌ها وجود نداشته باشد. این وسایل اضافی مانند مبلمان، میز، نمایشگرها و از سری تجهیزات اینچنینی هستند.

به دلیل اینکه حرکت آسان دستگاه در محیط وجود داشته باشد، برای اینکه دستگاه با فضای دیگر برخورد نکند و باعث خرابی و شکستگی نشود؛ پس بهتر است تمامی موانعی که در سطح وجود دارد را برطرف کنید.

هدفی که برای این موضوع وجود دارد؛ این است که به جای اینکه در مسیر پیچیده حرکت کنید، مسیر ساده را برای حرکت در نظر بگیرید تا بتوانید راحت‌تر فضا را تمیز کنید. حرکات پیچیده را به حداقل برسانید.

کفشویی اتوماتیک

3. فرش و موکت‌ها جمع کنید

معمولاً از فرش موکت‌ها استفاده می‌کنند تا بتوانند کف‌ها را تمیز نگه دارند.فرش و موکت باعث می‌شود تا گرد و غبار کردن کثیفی‌ها و زباله‌ها از بین بروند. قبل از اینکه بخواهید که کفسابی را برای کف سالن‌های خود را انجام دهید؛ باید این اطمینان را به دست بیاورید، همه فرش‌ها رو جمع کرده اید، آن‌ها را گوشه‌ای بگذارید.

معمولاً دستگاهی کف شویی خودکار به صورتی هستند که برای تمیز کاری سطح و کف مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای فرش‌ها حتماً باید به کفسابی دقت کنید. این موضوع به این معنی نیست که دستگاه کفسابی خاک را از فرش بیرون می‌کشد.

فرش‌ها را به راحتی جمع کنید و با استفاده از قالیشویی آن‌ها را شستشو دهید. دستگاه‌های خودکار هم می‌تواند به فرش یا به موکت آسیب وارد کند. حتماً به این موضوع مهم در دقت کنید. 

4. سطح را جارو کنید

بهترین کاری که وجود دارد؛ این است که قبل از اینکه بخواهید کفسابی را در نظر بگیرید، تمام این مسیر را جارو کنید. اگر گرد و غبار و آشغال در فضا وجود دارند، تمیز شوند. حتی اگر کثیفی‌هایی که وجود دارد، قابل مشاهده نباشد، یک لایه از گرد و غبار باعث می‌شود تا کثیفی به وجود بیاید.

اسکرابر‌های خودکار قدرت تمیز کنندگی بالایی دارند، سطح عالی را برای شما به وجود می‌آورند. اگر بتوانید کف تمیزی را در نظر بگیرید، باید یک سری از کارها را انجام دهید. یک آلودگی کوچک مشکلات ناخواسته به وجود می‌آورد. اسکرابر‌ها می‌توانند مقدار زیادی کثیفی که وجود دارد را به گل تبدیل کنند. حتی آن‌ها را در اطراف پخش کنند.

در نهایت برای این که بتوانید تمیزکاری بسیار عالی را در نظر بگیرید، لازم است روش‌های جدیدترین را در نظر بگیرید. سنگریزه‌های کوچک سنگ و زباله‌های دیگر به اتاق کشیده می‌شوند، در کف زمین کشیده می‌شود و باعث آسیب رسیدن به سطح می‌شود. کثیفی‌ها هم باعث سایش و پارگی می‌شوند. قطعات ماشین تمیز کننده را دچار آسیب می‌کنند. 

کفشویی اتوماتیک

5. مواد چسبیده شده را پاک کنید

در این مرحله باید مطمئن شوید که قبل از اینکه از کف شویی اتوماتیک استفاده می‌کنید، هرگونه مواد چسبنده را مانند آدامس، غذای خشک را تمیز کنید. اسکرابر‌های اتوماتیک قدرتی بسیار زیادی دارند، تمیزکنندگی بسیار زیاد را در اختیار شما قرار می‌دهند.

اما طراحی که برای آن‌ها وجود دارد؛ به صورت نیست، که همه چیز را از کف پاک کند. در بهترین حالت ممکن است باقی مانده‌ها در صنعت باقی بماند، در برابر تمیز شدن مقاوم باید کند و روی کف باقی بماند. اما این باقی مانده‌های چسبنده توسط اسکرابر به اطراف پخش می‌شوند، باعث رگ شدن از اسکراب می‌شوند، اصلا حالت جذاب نیست. 

6. شارژ کامل باتری‌ها

دو مدل دستگاه کف ساب وجود دارد که آن به صورت باطری دار و سیمی در بازار وجود دارند. مدل بدون سیم و باتری دار بیشتر در مدل‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند، امکان دسترسی به پریز برق وجود ندارد. باید بدانید که این مدل از دستگاه‌ها باید به صورت کامل شارژ شوند. اگر از دستگاه‌های استفاده کنید که شارژ نشده باشند؛ همین موضوع عمر باتری را کاهش می‌دهد. در کوتاه مدت مجبور شوید تا باتری آن را تعویض کنید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *