مقدار آب مصرفی برای نماشویی

یکی از نگرانی‌هایی که همیشه برای کارفرما وجود دارد؛ مقدار آب مصرفی برای نماشویی است.
خدمات نماشویی در هنگام کار چقدر نیاز به استفاده از آب و برق دارد؟
خدمات نماشویی و نظافتی ساختمان به صورتی است که نیاز به استفاده از برق و آب برای آن وجود دارد.
ممکن است این سوال برای کارفرما به وجود بیاید، آیا مصرف آب و برق در نماشویی می‌تواند نگرانی را برای افراد به وجود بیاید، یا باید به دنبال راهکارهای دیگری باشند.

مقدار آب مصرفی برای نماشویی

باید بدانید که این نگرانی سالیانه برای افراد وجود داشته است، حتی بسیاری از افراد می‌پرسیدند، دقیقا مصرف آب به صورتی است؟
آیا لازم است، قبض‌های میلیونی برای آب و برق در نظر بگیرند.
این موضوع در سال‌های گذشته امکان داشت. اما امروزه با پیشرفت صنعت و تجهیزات نماشویی ساختمان‌ که افراد برای نماشویی از آن‌ها استفاده می‌کنند در مصرف آب صرفه‌جویی شده است.

استفاده از دستگاه‌های پیشرفته باعث شده است، استفاده از دستگاه‌های دیگر که آب خیلی مصرف می‌کنند، کاهش پیدا کند.
روش‌های دسترسی نما با کلایمر و داربست و جرثقیل هم باعث شده است، تا کار نماشویی با سرعت بسیار زیادی انجام شود؛ و از اتلاف وقت بسیار جلوگیری می‌کند. در واقع باید بدانید که کار نماشویی امروزه یکی از کارهایی است، با سرعت بسیار زیادی انجام می‌شود.

سرعت بالای نماشویی باعث شده است از ائتلاف وقت بسیار زیاد جلوگیری کند. همچنین برای مصرف برق و آب هم تا حد زیادی دستگاه‌های پیشرفته مواد بسیار عالی را به وجود آورده است.

سالیان قبل نیاز بود تا از داربست و کلایمر و … استفاده شود، هر کدام از آن‌ها کار را بسیار سخت می‌کرد.
ولی در شستشو با استفاده از طناب به راحتی می‌توانید به قسمت‌های متفاوت ساختمان دسترسی پیدا کنید، با استفاده از دستگاه‌های بسیار عالی که وجود دارد، از هدر رفتن آب تا حد زیادی جلوگیری کنید.

مصرف آب در نماشویی

استفاده از دستگاه واتر جت برای جلوگیری از هدر رفت آب

گفته می‌شود، دستگاه‌های واتر جتی که امروزه وجود دارد، به صورتی مصرف آب را بسیار کاهش می‌دهند، عملکرد بسیار عالی را به وجود می‌آورند. درون دستگاه‌هایی واترجت موتورهای قوی وجود دارد، که به هیچ عنوان داغ نمی‌کند، و عملکرد آن‌ها را بهبود می‌دهد.

اگر دستگاه داغ کند، باعث می‌شود، تا برق بسیار زیادی مصرف شود؛ خوشبختانه این موضوع در دستگاه‌های پیشرفته برطرف شده است. البته راهکارهای دیگری هم وجود دارند، که شرکت‌ها از آن استفاده می‌کنند، تا بتوانند میزان مصرف آب و برق را برای نماشویی کاهش بدهند، ولی باز هم مصرف برق آب به صفر نرسیده است.

ولی مصرف آب به این صورت هم نیست، بخواهد نگرانی‌های بسیار زیادی را برای افراد به وجود بیاورد. شرکت‌ها برای اینکه بتوانند نماشویی ساختمان‌ها را مخصوصاً نمای کامپوزیت و شیشه‌ای را تمیز کنند، نیاز دارند تا از دستگاه‌های واترجت استفاده کنند. ولی اگر به دنبال این هستید، مصرف آب و برق را کاهش دهید؛ می‌توانید استفاده از دستگاه واترجت را کنار بگذارید.

دستگاه واترجت یک پمپ آب بسیار قوی دارد، آب را با فشار بسیار زیادی روی نما قرار می‌گیرد. این موتور قوی باعث می‌شود، آب با فشار زیادی مصرف شود.

باید بدانید که مصرف آب به صورتی نیست، بخواهید نگرانی زیادی درباره آن داشته باشید. نسبت به روش‌های سنتی استفاده از دستگاه‌های واترجت و به روز می‌تواند نگرانی‌های شما را کاهش دهد. اما به صورت کلی باید بدانید که کار نماشویی به صورتی است، نیاز به مصرف آب دارد. شما می‌توانید از روش‌هایی استفاده کنید، نماکاری را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

استفاده از آب در نماشویی

زمانی که نماشویی با استفاده از افراد ماهر و با تجربه انجام بشود، می‌تواند سرعت کار را افزایش دهد؛ پس در نتیجه در مصرف آب و برق نیز صرفه‌جویی می‌کند، ویژگی‌های بالایی را به وجود می‌آورد. شما می‌توانید یکی از راهکارهای که برای کاهش مصرف آب و برق و هزینه‌های نماشویی استفاده کنید، ویژگی‌های بالایی را به دست بیاورید.

اگر در این زمینه اطلاعات کاملی ندارید؛ بهتر است که با مشاوران و متخصصانی که در زمینه شستشوی نما عملکرد مناسبی را انجام می‌دهند، تماس بگیرید. از کارشناسان بخواهید تا شما را راهنمایی کنند.

استفاده از نماشویی

استفاده از روش اسید شویی برای شستشوی نما

از روش اسید شویی برای شستشوی نمای ساختمان استفاده کنید تا مصرف آب و برق را کاهش دهید.
زمانی که صحبت از اسید شویی می‌شود، شاید بسیاری از افراد فکر کنند، کار نادرستی را انجام می‌دهند. اما باید بدانید که اسیدشویی از اصلی‌ترین و کاربردی‌ترین روش‌ها برای شستشوی نمای ساختمان به حساب می‌آید.

نکته‌ای که درباره استفاده از اسید شویی وجود دارد؛ این است که این کار حتماً توسط فرد ماهر انجام شود. می‌توان گفت که بیشتر برای نماهای سنگی بتنی و سیمانی از روش اسید شویی استفاده می‌کنند. در روش اسید شویی از شوینده‌های اسیدی استفاده می‌کنند، با استفاده از آب روی نما پاشیده می‌شود.

این نوع اسید به صورتی است، سازگاری بسیار زیادی با جنس نمای ساختمان دارد؛ همچنین رسوب‌ها و کثیفی‌ها را از بین می‌برد. اسید شویی باعث رسوب‌زدایی می‌شود، بتوانند خیال راحتی را برای شستشوی نما به وجود بیاورد.

البته برای اینکه نگرانی‌های شما برطرف شود، باید بدانید که اسید 50 درصدی توسط شرکت‌های نماشویی مورد استفاده قرار می‌گیرد. دو درصد با آب ترکیب می‌شوند، بتوانند درصد اسید را به کمتر از 15 درصد برساند؛ پس هیچ نگرانی برای شما وجود ندارد. اسیدشویی هیچ گونه آسیبی به نمای ساختمان وارد نمی‌کند.

هدفی که از گفتن اسیدشویی داشتیم، به این صورت است؛ بدانید در اجرای روش اسید شویی در نمای ساختمان می‌توانید میزان مصرف آب و برق را کاهش دهید. اسید مناسب برای نمای ساختمان می‌تواند هرگونه آلودگی که در سطح وجود دارد را پاک کند؛ پس کاهش میزان مصرف آب و و برق را به وجود می‌آورد.

شرکت‌های معتبر کفسابی اصفهان در زمینه شستشوی نما هم بسیار با تجربه و تخصص هستند، این شرکت‌ها برای شستشو و نظافت نمای ساختمان افرادی را پرورش دادند، علم روز دنیا را دارند.
همچنین شرکت‌های متخصص نماشویی می‌توانند در مصرف برق و آب صرفه‌جویی کنند، بهترین شستشو را برای نمای ساختمان به وجود بیاورند.
زمانی که شما از شرکت‌های متخصص استفاده می‌کنید، علاوه بر اینکه می‌توانید سطح و نمای بسیار عالی را به دست بیاورید، در هزینه آب و برق خودتان صرفه جویی می‌کنید؛ این موضوع اصلا موردی نیست، بخواهید آن را نادیده بگیرید. حتما توجه کنید تا بتوانید ویژگی‌های بسیار عالی را از آن به دست بیاورید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *