مزایای کفسابی ایتالیایی

از مزایای کفسابی ایتالیایی استفاده از مواد مناسب و درجه یک و با کیفیت برای ساختمان می‌باشد. استفاده از این مدل از کفسابی، مختص به همه سنگ‌ها از جمله سنگ مرمریت، اسلب، مرمر، تراورتن و گرانیتی است.

با استفاده از خدمات کفسابی ایتالیایی بهنرین شرکت کفسابی در اصفهان می‌توان شفافیت، نوع براق بودن، آیینه‌ای و یا شیشه‌ای بودن برای سنگ را افزایش داد.

با افزایش شفافیت برای کف سنگی یا دیواره‌های پوشش داده شده با سنگ، می‌توان انعکاسی از نور را در سنگ مشاهده و دریافت کرد.
استفاده از لقمه‌های مرغوب و درجه یک ایتالیایی، موجود در بازار، از نظر هزینه برای مواد و لقمه ساب، نسبت به دیگر خدمات کفسابی بیشتر است.

از دیگر تفاوت‌های خدمات کفسابی با شاخص ایتالیایی، خدمات ساب زنی بر روی سنگ است. سنگسابی ایتالیایی، از کیفیت ساب بسیار بالا نسبت به مدل‌های دیگر کفسابی و سنگسابی را دارد.

کفسابی به روش ایتالیایی، به وسیله یک دستگاه تولید شده توسط کشور ایتالیا، با استفاده از دستگاه سه فاز انجام می‌شود.

البته بهره‌مندی از دو نوع دستگاه به صورت تک یا سه فاز نیز برای سنگسابی وجود دارد.

در صورت عدم استفاده از برق سه فاز، می‌توان از تک فاز بهره‌مند شد. از نظر وجود لقمه ساب‌ها، در این ساب زنی، تفاوت چندانی وجود ندارد.

تنها تفاوت برای این دستگاه، در اختلاف زمانی که برای دستگاه سه فاز در زمان قابلیت صرفه جویی و کار با مشتری در سریع‌ترین زمان ممکن خواهد بود.

مزایای کفسابی ایتالیایی

بهترین و مناسب‌ترین نوع مواد، تنها برای کفسابی ایتالیایی کاربرد دارد. در یک ساب ساده و معمولی، کمتر از دستگاه ایتالیایی استفاده می‌شود.
البته اولین تفاوت، در فرایند بندکشی به درخواست مشتری است.

استفاده از چسب بتن به همراه انواع رزین برای سنگ می‌باشد. بهره‌مندی از ساب رزین، از تعرفه بسیار بالا‌تری نسبت به چسب بتن دارد.
هزینه برای تهیه هر نوع چسب، نیز بر عهده مشتری می‌باشد.

چند مورد دیگر از مزیت‌هایی موجود برای کفسابی، زدودن جرم‌های موجود مانند سیمان، گچ و رنگ می‌باشد.

نابودی موجود برای لبه‌ها، پستی و بلندی‌های موجود برای سنگ نسبت به یکدیگر می‌باشد.

فرایند انجام بندکشی و پُر سازی حفره‌ها و درز‌های موجود در سنگ می‌باشد.

البته استفاده از رزین هم رنگ با سنگ، در صورت نیاز و درخواست مشتری است. بهره‌مندی از مواد با کیفیت و درجه یک برای ساب زنی است.
گاهی اوقات، افزایش کفسابی و ساب زنی برای کف، بیشتر می‌شود.

با افزایش ساب سنگ، نسبت به ساب‌های ساده‌تر، با توجه به نوع و جنس سنگ می‌باشد. آخرین خصوصیت برای کفسابی ایتالیایی، شفاف و آینه‌ای شدن سنگ، می‌باشد.

دستگاه کفسابی

مراحل انجام کفسابی ایتالیایی

برای انجام کفسابی به سبک ایتالیایی، ابتدا باید در چندین مرحله این کار را انجام داد.
در ابتدا باید جرم‌های موجود بر روی سنگ را از بین برد.

سنگ به صورت تخت و با از بین بردن لایه‌ها یا لبه سنگ می‌باشد.

در مرحله بعد، نیاز به نرم سازی سنگ، با استفاده از مواد درخواستی برای بند کشی و پُِرسازی حفره‌های آن می‌باشد. البته در مراحل بعدی، اقدام به انجام پیش پرداخت در نهایت به صورت آخرین مرحله انجام می‌شود. سنگ باید به صورت کاملأ شفاف و به شکل آیینه‌ای باشد.

مزیت انواع دستگاه کفساب ایتالیایی

استفاده از دستگاه مناسب کفسابی از این مدل، می‌تواند ساختاری به صورت تک فاز یا سه فاز داشته باشد. البته در بیشتر موارد، از دستگاه ایتالیایی سه فاز برای انجام ساب زنی استفاده می‌شود.

در صورت عدم مهیا سازی برق سه فاز، از دستگاه تک فاز آن هم می‌توان بهره‌مند شد.
دستگاه تک فاز و سه فاز کفسابی ایتالیایی، هر دو به صورت تقریبی و از نظر ساختاری، شباهت زیادی نسبت به هم دارند.

البته تفاوت عمده در ابعاد و برق موردنیاز آن‌ها می‌باشد.

آیا کفسابی برای تمام سنگ‌ها امکان دارد؟

بسیاری از مشتریان، نیاز به سنگسابی را برای نوع سنگ را نمی‌دانند. آیا سنگ‌های موجود در قسمت کف منزل، قابل به سنگسابی و ساب زنی می‌باشند؟

البته کفسابی و ساب زنی سنگ‌های کف منزل، به راحتی امکان خواهد داشت. برای افزایش طول عمر برای سنگ، باید از خدمات کفسابی استفاده کرد.

کفسابی

نقش سنگ در کفسابی ایتالیایی چیست؟

البته نوع سنگ برای کفسابی قابلیت دسته بندی را دارد. وجود دسته بندی برای سنگ با شاخص نرم و سخت است.
سنگ سخت، مانند ساختار سنگ گرانیت و سنگ نرم شامل مرمریت‌ها می‌باشند.

استفاده از کفسابی ایتالیایی، برای مکان‌های پر زرق و برق کاربرد بیشتری دارد. البته واحد‌های مسکونی، رستوران‌ها، پاساژ، هتل و ویلا‌ها و مراکز تفریحی، همگی می‌توانند گزینه‌هایی برای استفاده از فرایند کفسابی ایتالیایی باشند.

کف هر یک از مکان‌های فوق، می‌توانند از سنگ باشند. در اصل، کفسابی به سبک ایتالیایی، براقیت و درخشندگی بالایی دارد.
این مدل از کفسابی، با نام آینه‌ای نیز معروف می‌باشد.

محیط اطراف، به صورت لوکس و زیبا در خواهد آمد. این مدل از کفسابی، به دلیل ساب بیشتر و سختی کار به مراتب بیشتر از ساب‌های معمولی، هزینه بیشتری را می‌طلبد.

محاسبه قیمت کفسابی از این مدل، به صورت متر مربع مشخص و محاسبه می‌شود. البته افزایش متراژ و یا کاهش آن، به میزان قیمت و بیشتر و یا کمتر شدن آن کمک زیادی می‌کند.

در صورت افزایش متراژ، قیمت با تخفیف بیشتری همراه می‌شود.

بنابراین استفاده از تخفیف هم برای مشتری و هم برای کفساب، به صرفه‌تر خواهد بود. البته برای متراژ‌های کمتر از صد متر، استفاده از کفسابی ایتالیایی، در نهایت با کشیدن یک چک حل می‌شود.

اما برای همه شرکت‌های کفسابی اصفهان تعیین هزینه و شرایط پرداخت به صورت یکسان نیست. برای استفاده از کفسابی به شکل اصولی و استاندارد، باید به مراکز و شرکت‌های معتبر رجوع کرد.

هر سازمان و یا شرکتی، باید بتواند طبق قرارداد اجتماعی تنظیم شده، فرایند کاری خود را به درستی و رعایت استاندارد‌های لازم انجام دهد.
البته بحث هزینه و بخش مالی آن، با توجه به نوع استفاده از کفسابی به شکل‌های متفاوت است.

برخی از افراد، برای کاهش میزان هزینه‌های جاری خود برای کفسابی، خود اقدام به انجام کار می‌کنند. بنابراین سختی و دشواری‌های زیادی برای انجام کفسابی به صورت خانگی وجود دارد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *