شستشوی انواع موکت، فرش و مبل در منزل از خدمات ویژه کف‌سابی، سنگ‌سابی و نماشویی اصفهان ساب است.
شستشوی انواع موکت، فرش و مبل در منزل زیر نظر متخصص‌ترین و بهترین افراد با کمک دستگاه‌ها و تکنولوژی‌های بروز و مواد شوینده نانو انجام می‌شود. ارائه خدمات و سرویس‌های انواع موکت، فرش و مبل در منزل در کوتاه‌ترین زمان ممکن با دقت و کمترین هزینه امکان‌پذیر است.
برای انجام عملیات شستشوی موکت ابتدا موکت، فرش و مبلمان باید خالی باشد. سپس با استفاده از جاروبرقی از بالا به سمت پایین جارو بکشید.
در صورتی که جاروبرقی در دسترس نداشتید از دستگاه مکنده خشک‌شویی می‌توانید استفاده کنید.

شستشوی انواع موکت، فرش و مبل در منزل

شرکت‌های معتبری که در این حوزه فعالیت می‌کنند می‌توانند اقدام به شستشوی موکت‌های راه پله، کنارهای دیوار، زیر تخت از دستگاه‌های مکنده خشک‌شویی استفاده کنند. انواع موکت، فرش و مبل در منزل را بدون کثیف کاری و ریزش آب به صورت تخصصی شستشو داد و تمیز کرد.
عالی‌ترین مواد شوینده برای خشک‌شویی موکت، فرش و مبل در منزل شستشوی موکت، فرش و مبل در منزل به نوع و جنس آن‌ها بستگی دارد.
در بیشتر مواقع می‌توان از مواد شوینده مانند مواد نانو یا تگزاپول استفاده کرد. مواد شوینده مناسب می‌تواند باعث تمیزتر شدن و درخشان‌تر شدن موکت، فرش و مبل شوند. البته از این نوع مواد شوینده می‌توان برای خشک‌شویی خوش‌خواب در منزل بدون ریزش آب استفاده کرد.