مزایای نماشویی با طناب

مزایای نماشویی با طناب برای بهینه سازی فرایند تمیزکاری نما و کاهش هزینه و زمان است.

برای تعریف کلی نماشویی به همراه طناب، باید آن را فرایندی برای دسترسی به نمای موجود در ساختمان، آسان سازی فرایند شستشو، پایین آمدن درست و کاهش هزینه‌های اضافی است.

با ورود طناب در ساختار نماشویی، صنعت تمیزکاری، با تغییرات بسیار زیادی رو به رو شد. البته در دنیای امروز، در فرایند پاکسازی، به صورت همه گیر، اهمیت طناب برای فرایند تمیزکاری بر کسی پوشیده نیست.

البته این نوع از خدمت نماشویی، بیشتر شبیه به کوهنوردی با طناب است.

افراد متخصص در شرکت کفسابی در اصفهان بدون هیچ نگرانی و استرس، در ارتفاع و بلندی زیاد، مدت زمان طولانی را مشغول به فعالیت می‌شوند.
خدمات مرتبط با تمیزکاری برای نمای ساختمان، به دو روش قابل به انجام است.

شیوه اول، تمیزکاری برای نما به واسطه استفاده از داربست، که در زمان قدیم بسیار مرسوم بوده است. به کمک استفاده از داربست، مراحل شستشو و فرایند تمیزکاری، برای کاهش آلودگی موجود برای نمای داربست است.

فرایند تمیزکاری نمای ساختمان به کمک طناب، بدون داربست، به دلیل امتیازات زیاد برای صاحب کار، از درخواست بیشتری برخوردار است.
بهره‌مندی از شیوه نماشویی به کمک طناب، در دهه 80 در بسیاری از سازمان‌ها به کار رفت.

این روش از تمیز کاری، با سرعت قابل قبولی توانست جایگاه خود را به عنوان به صرفه‌ترین و مناسب‌ترین نوع تمیزکاری برای نمای ساختمان، مطرح کند.

شستشو نما با طناب

نماشویی با طناب در ارتفاعات چگونه است؟

از عمده دلایل استفاده طناب برای نماشویی ساختمان، ایجاد امنیت بیشتر برای کارگران در ارتفاعات زیاد است. بهره‌مندی از طناب، برای پایین آمدن از ساختمان و کاهش آسیب‌های ناشی از کار می‌باشد.

البته آسودگی خاطر برای صاحب کار و بیشتر موسسات بیمه را نیز به همراه خود دارد.

بهره‌مندی از طناب و کمربند ایمنی، برای هر اموری در ارتفاعات بسیار مناسب است. نماشویی به کمک طناب، برای کاهش هزینه و سطح کیفی برای پایان کار از اهمیت زیادی برخوردار است.

فرد نماشو، با به کارگیری طناب اصلی، به صورت کمکی، بسیاری از حرکت‌های افقی و عمودی را در قسمت‌های متفاوت کار، به سادگی انجام می‌دهد.
بنابراین شستشو برای نمای ساختمان نیز، اندکی ساده و راحت برای کارگران می‌شود.

دو مرد آویزان به طناب به دیوار

صرفه جویی در زمان

از جمله مزایای نماشویی با طناب صرفه جویی در هزینه و زمان است. به کمک طناب، نیازی به بستن داربست نیست. ایجاد داربست برای ساختمان، با توجه به ابعاد و ارتفاع آن، بسیار زمانگیر است.

بنابراین برای کاهش زمان و استفاده بهینه از آن، طناب بهترین انتخاب برای تمیزکاری نمای ساختمان است. برای شستن نمای ساختمان، نیاز به تبحر و مهارت بسیار زیادی است.

بسیاری از تیم‌های متبحر و حرفه‌ای، برای عرضه خدمات بسیار متنوع در زمینه تمیزکاری می‌باشند. البته اندک افرادی، قابلیت و توانمندی برای شستشوی نمای ساختمان به کمک طناب را دارند.
برای استفاده از این روش، در نماشویی ساختمان، افراد باید دارای مهارت و تخصص کافی باشند.

در این روش، میزان آلودگی و جرم از نمای سازه از بین می‌رود. البته از مواد شوینده نیز به همراه آب استفاده می‌شود.

بنابراین تنها فاکتور آب، تعیین کننده برای نماشویی نیست. فرایند این مدل از نماشویی، برای تمدید و امتداد زیبایی و بازیابی برای افزایش سطح کیفی نما، کاربرد دارد.
البته مسئله اصلی، اعمال این فرایند به وسیله متخصصان در این زمینه و میزان تبحر و مهارت آن‌ها می‌باشد.

ایجاد سطح کیفی برای نمای ساختمان، از عمده‌ترین مزیت‌های مثبت در رابطه با نماشویی ساختمان با طناب است.
از قسمت‌های مرتفع ساختمان، فرایند تمیزکاری انجام می‌شود.

مردی در حال تمیز کاری با طناب آویزان

البته تمیزکاری بر روی تمامی بخش‌های ساختمان و نمای موجود آن، انجام می‌گیرد. البته تنها برای نمای ساختمانی که اخیرأ ایجاد شده است؛ صاحب ساختمان تمایل به شستشوی آن دارد؛ بهره‌مندی از داربست الزامی است.

در هر حالتی، استفاده از طناب و بدون داربست، برای نماشویی ساختمان کافی است. میزان زمان تسلط کافی برای کارگران نماشویی، با مقایسه با زمانبندی بر روی داربست، از نظر زمان، بسیار کمتر است.

اجرایی سازی داربست، با ریسک‌های بسیار خطرآفرینی همراه است. خطرات جانی و سقوط از داربست، همگی، از جمله نکات بسیار مهم و قابل توجه برای کارشناسان در این حیطه است.

با توجه اشکال متفاوت برخی از نما‌های ساختمانی، اجرایی سازی داربست را مشکل رو به رو می‌کند. به طور مثال، وجود بخش‌های خارجی، بر روی نما، منجر به عملکرد درست کارگران برای فرایند نماشویی نمی‌شود.

وجود سختی و مشکلات ذهنی و روانی برای این افراد، در حیطه کاری با نما‌های برجسته، نیاز به استفاده از طناب را ملزم می‌سازد.
افراد فنی در این زمینه، باید بتوانند حرکت‌های مداوم و فنی را بر روی داربست با جا به جایی‌های عمودی و افقی بر روی سطح نما داشته باشند.

با توجه به این که بخش‌های فلزی و خیس، لیز می‌شوند؛ فرایند انجام کار اندکی دشوار می‌شود.

در فرایند نماشویی به کمک طناب، بدون استرس و نگرانی، از بالا و پایین رفتن افراد، کاهش پیدا می‌کند.

مردی آویزان به طناب

نماشویی با طناب چگونه انجام می‌شود؟

بعد از اتمام کار در ساختمان سازی و نمای آن، هیچ نوع آلودگی از نظر شرایط جوی و آلاینده وجود ندارد. اما نکته مهم، در رابطه با ایجاد آلودگی‌هایی نظیر: گچ و سیمان و مصالحی از این دست است.

بنابراین نمای ساختمان، در ابتدای کار نیز نیاز به شستشو دارد. اما به هیچ عنوان نباید نگران ارتفاع موجود برای ساختمان بود.
برای دسترسی به طبقات بالا‌تر برای نمای ساختمان، فرایند کاری باید برای نماشویی به کمک طناب و افراد متخصص انجام بگیرد.

بنابراین استفاده از طناب، برای تمیزکاری نمای ساختمان، مشکلی با ارتفاع ساختمان ندارد.

ارتفاع ساختمان بلند یا کوتاه، فرایند تمیزکاری به همراه طناب، به سادگی قابل به اجرا است. البته نماشویی برای سازه‌های قدیمی با ارتفاع زیاد، نیاز به داربست دارد.

یک ساختمان قدیمی به همراه نمای خود، امکان فرسودگی و بروز مشکلات زیاد برای کارگران را دارد. برخی از سازه‌ها، نیاز به تمیزکاری در فواصل کوتاه مدت دارند.

احتیاج پی در پی برای تمیزکاری ساختمان، نیاز به طناب است. برخی از ساختمان‌های کاربردی مانند: بیمارستان، فروشگاه، هتل و مراکز تفریحی، بخش عظیمی از جذب توریست را به خود اختصاص داده‌اند.

این مدل از ساختمان‌ها، همواره باید نمای تمیز و بی نظیری را به خود داشته باشند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *