سیلیس و نانو در نماشویی

متاسفانه امروزه هوای بسیاری از شهرهای بزرگ ایران آلوده است.
مخصوصاً در شهرهایی مانند تهران و اصفهان آلودگی‌های بسیار زیادی وجود دارد. به همین دلیل برای اینکه بتوانند نماهای ساختمان را بشویند، نیاز دارند تا از شرکت‌های کفسابی اصفهان استفاده کنند. 

یکی از دستگاه‌هایی که امروز کاربری بسیار زیادی برای نماشویی دارد، دستگاه سندبلاست می‌باشد. در آن از موادی مانند سیلیس و نانو استفاده می‌کنند. نماشویی آجر با استفاده از سندبلاست سبکی از نماشویی است که بسیار پرطرفدار است. برای تمیزکاری و نظافت مورد استفاده قرار می‌گیرد. متناسب با فضای نما، میزان آلودگی ها، کثیفی‌ها و جنسی که برای نما به کار رفته است، از مواد شوینده مخصوص استفاده می‌کنند.

اگر شما نمای ساختمان خودتان را در مدت زمان کوتاهی تمیز می‌کنید، در شهر زندگی می‌کنید که آلودگی کمتری دارد، نماشویی را با استفاده از آب انجام دهید. زمانی که این کار را می‌کنید، هزینه تمیز کاری برای شما کمتر می‌شود.
ولی اگر نماشویی در مدت زیادی انجام می‌دهید؛ لازم است که از راهکارهای دیگری استفاده کنید. در این زمینه از آب نمی‌توانید استفاده کنید. نیاز دارید تا از شوینده‌های قوی‌تری استفاده کنید. 

اگر در این زمینه تجربه کافی ندارید، می‌توانید از یک تیم حرفه‌ای اصفهان ساب استفاده کنید و نماشویی ساختمان را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

استفاده از دستگاه سنند پلاست برای نماشویی

استفاده از سند بلاست برای نماشویی ساختمان

برای اینکه بتوانند نماشویی ساختمان را انجام بدهند، در مرحله اول باید سطح نما را چک کنند.

اگر آلودگی بسیار زیادی در سطح نما باشد، جرم زیادی درون آن‌ها وجود داشته باشد، حتی آلودگی‌ها به درز‌ها و درون سنگ‌ها نفوذ کرده باشد؛ پس در نتیجه تمیز کردن ان‌ها کار بسیار سخت است. به همین دلیل نیاز دارند، از دستگاهی به نام سندبلاست استفاده کنند.

زمانی که از این دستگاه استفاده می‌کنند، مواد نانو یا سلیس با فشار بالا و به روی لایه وارد می‌شود، آلودگی را برطرف می‌کند. همچنین باعث تمیزی می‌شود. برداشتن یک لایه روی سطح یعنی تمامی جرم و آلودگی روی سنگ را از بین می‌برند. سلیس وسیله‌ای است که بیشتر برای نمای سنگی و آجری مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

استفاده از سیلیس و نانو در نماشویی

یکی از مواد بسیار مرسوم که برای نماشویی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ سیلیس می‌باشد. زمانی که از سیلیس برای شستشوی نما استفاده می‌کنند، می‌توانند یکی از ویژگی‌های بسیار عالی را به وجود بیاورد. این کار حتما باید توسط فرد متخصص با مهارت انجام شود.

زمانی که قصد دارید از مواد سیلین استفاده کنید؛ حتما باید با استفاده از دستگاه سندبلاست این کار را انجام دهید. این دستگاه‌ها به صورتی هستند، از مواد بسیار باکفیتی تشکیل شده اند.

این سنگ ریزه‌ها زمانی که با فشار بسیار زیادی وارد می‌شود، می‌تواند باعث تمیز کاری ساختمان بشود. ویژگی‌های عالی را در اختیار افراد قرار بدهد. این موضوع به صورتی است، تمامی چسب و کثیفی‌های نمای ساختمان را برطرف می‌کنند. 

سیلیس از سری مواد شوینده بسیار قوی و پر قدرتی است، برای تهیه شیشه بعد از آن استفاده می‌کنند.
شکل ناخالص آن به صورت تیز و برنده است. سنگریزه‌هایی در آن‌ها به کار رفته است، باعث می‌شود، آلاینده‌های موجود در هسته سطح تمیزی را به وجود بیاورند. از ماده سیلیس برای شستن تمامی نمای ساختمان استفاده نمی‌کنند.

از سلیس و نانو بیشتر برای نماهای سیمانی و آجری شیاردار استفاده می‌کنند. آجرهایی که نیاز دارند، از سیلیس برای شستن آن‌ها استفاده کنند. در بعضی از موارد متناسب با میزان آلودگی که وجود دارد، وسیله‌ی مخصوص استفاده می‌کنند.

نکته‌ای که درباره سیلیس وجود دارد؛ این است که هزینه نماشویی با استفاده از سیلیس مقداری پرهزینه‌تر است. ولی زمانی که شما این کار را انجام می‌دهید، می‌توانید تمیزی بسیار عالی را در این زمینه به دست بیاورید. 

استفاده از دستگاه نانو برای نماشویی

یکی از ماده دیگری که برای نماشویی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد، مواد نانو می‌باشد. مواد نانو کاملا بی‌رنگ هستند، بیشتر برای شستشو استفاده می‌کنند

نانو به بهترین شکل می‌تواند لکه‌ها را برطرف کند.
استفاده از مواد نانو از لکه شدن هم جلوگیری می‌کند.

نماشویی با مواد نانو از نمای ساختمان محافظت می‌کنند، در برابر باران‌های اسیدی، فرسایش، جرم‌ها گرد و بادها. برطرف کردن آلودگی ها باعث می‌شود تا بیشتر افراد در ساختمان بزرگ به دنبال استفاده از مواد نانو برای تمیز کاری باشند.

ماده نانو را به عنوان یک لایه بردار استفاده می‌کنند.
نانو باعث درخشش نمای ساختمان می‌شود. همچنین عوامل خارجی روی سطح ساخت از بین ببرد، باعث می‌شود تا شما تا سالیان سال نیاز به استفاده از نماشویی نداشته باشید. حدوداً یک دهه است که از مواد نانو برای لایه برداری استفاده می‌کنند.
این ماده به صورتی است می‌تواند آلاینده‌ها و ریزگردها را روی سطح‌ها و لایه‌های ساختمانی از بین ببرد.

استفاده از سیلیس و نانو در نماشویی تا 5 سال یک تمیزی عالی برای نما به وجود می‌آورند.
بعد از این سال‌ها تمیزی کاهش پیدا می‌کند. در این زمان نیاز دارید تا مجدداً از نانو استفاده کنید. به دلیل ساختار آجر و لایه‌های خاک رس نمی‌توانند از این مواد استفاده کنند، معمولاً نانو بیشتر برای شستشوی آجر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نما ساختمان‌های متفاوت وجود دارد که باعث می‌شود شما نتیجه بسیار عالی را در این زمینه داشته باشید؛ پس به همین دلیل قبل از اینکه نماشویی ساختمان را انجام دهید، باید قبل از اینکه انجام پروژه با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید، بتوانید اطلاعات در مورد در این زمینه به دست بیاورید. 

زمانی که جنس مناسبی را برای موضوع انتخاب کردید، می‌دانید که لازم است از چه موادی برای شستشو استفاده کنید.
در نتیجه کارفرما بهترین کار در اختیار شما قرار می‌دهد. شما بعد از به دست آوردن اطلاعات کامل و مشخص شدن هزینه شستشو روش به صورت اصولی و به این انجام می‌دهید.

با توجه به تمامی نکاتی که در زمینه نماشویی با استفاده از دستگاه‌هایی است که نیاز به مهارت خاصی دارد.
حتماً باید به سراغ شرکت‌های حرفه‌ای ساب آجر نما اصفهان بروید؛ زیرا شرکت‌های حرفه‌ای با توجه به مهارت و تجربه‌ای که دارند، می‌تواند ویژگی بسیار عالی را در اختیار شما قرار دهند. 

افرادی که با مهارت هستند؛ می توانند که تمامی کارهای شما را به بهترین شکل ممکن انجام بدهند، بدون اینکه نگرانی برای شما به وجود بیاورند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *